מכירה 26 /
פריט 82

82 מ-

254

82

"היטלר נידון לטירוף" - חוברת לא מצונזרת שיצאה בפתחה של מלחמת העולם השנייה - עדויות ראשונות מחרידות על פשעי הנאצים

מחיר פתיחה: $200

עמלת בית המכירות: 23%

00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות
ימים
שעות
דקות
שניות
02.07.2024, 19:00

Hitler doomed to madness - Smuggled Manuscript reveals secrets of new nazi horrors - Uncensord photographs - היטלר נידון לטירוף - כתב יד מוברח חושף סודות של זוועות נאציות חדשות - תצלומים קשים לא מצונזרים - מגזין מיוחד החושף את פשעי היטלר בזמן התרחשותם בחודשים הראשונים לפרוץ מלחמת העולם השנייה מפי כתבי שטח, ומפיו של נאצי שברח משורות ההנהגה הנאצית. הוצאת Country press - בעלות הברית 1940. נדיר.

"הגילויים שלנו בחוברת זו יזעזעו וידהימו אותך! העובדות המדהימות בעמודים הבאים מעולם לא פורסמו לציבור. לא עיתון, רדיו ולא עיתון חדשות הביאו לעולם את התמונה האמיתית של מצבו הנפשי של אדולף היטלר, ומה המשמעות של מצבו החולה הנוכחי לאירופה ולעולם כולו. שני כתבי היד המרכיבים את החוברת הזו יתנו לכם את כל התמונה המזעזעת של ההריסות אליהן צמצם היטלר את אירופה. הדמיונות הפרועים ביותר של הסופר הספרותי חסר המעצורים ביותר לא יכלו לקוות להשתוות, מרוב אימה מפחידה, לעובדות הקשות והקרות שסופרו כאן על ידי עדי ראייה-אנשים שהיו במקום וצפו בנאצים בעבודתם העקובה מדם!... חוברת זו חושפת בפני העולם את עצמותיו העירומות של ההיטלריזם בתקווה שהאמת תתרום במידה מסוימת לנפילתו של המטורף עם החולצות החומות שהצית את העולם..." (מהמבוא לחוברת).

כתב השטח שהיה בעצמו בארצות הכבושות מדווח לראשונה : " החוויות שלי הוכיחו להערכתי כי היטלר הוא מטורף לגמרי, פשוטו כמשמעו, הוא החיה המטורפת של אירופה, בכוונתו היום להשמדת העולם כולו והציוויליזציה היקרה שנבנתה מאז ימי הביניים...". בחלק הראשון בחוברת עדותו של כתב עיתונות אשר היה עד לטבח הנאצי בנורווגיה בצרפת ובפולין ומתאר את הנעשה בארצות אלה. בין היתר חושפת החוברת לראשונה עובדי כפייה יהודים קשישים בפולין בתצלום המתואר: "בעבודות כפיים קשות... כדי לספק את התשוקה המטורפת של המשוגע ממינכן". הכותב מתאר שהיה עד לרציחות, חטיפות, ושוד שנעשו בידי הנאצים בסיטונאות. הוא מתאר את הכאוס שהתחולל בצרפת עם כיבושה בידי הנאצים - "במשך זמן מה לפחות שמונים אחוז מהעם הצרפתי, למעלה משלושים מיליון לא היה מושג מה קרה. הם היו חסרי בית וחסרי תקוה". כתבות אלו מלוות בתצלומים קשים של אזרחים שנרצחו בידי הנאצים בכיבוש פולין, מתוארים בפרטות מעשי הרצח שביצעו הנאצים בכפרים בפולין, קורבנות ההפצצה הברברית ברוטרדם, טבח של אזרחים שנמצאו על ידי הנאצים לאחר שהתחבאו במקלט, תיעוד מעשה טבח של הנאצים שהוציאו להורג אזרחים בלגים שנמלטו מבתיהם בבריסל, עדויות מהשטח על מעשי התעללות ורדיפת היהודים בפריז, ובמקומות נוספים, ועוד רבים. הכתב מביע את תחושותיו: "לאחר נקודה מסוימת המוח האנושי מסרב לקבל עוד פחד אבל אני נאלץ לתאר את הסיפור שלי כדי שהעולם ידע את מצב העניינים האמיתי שהמטורף ממינכן הביא".

בחלק השני אחד מבכירי הנאצים לשעבר שערק משורות היטלר מתוודה על פשעיו ומספר באופן מפורט את ההתנהלות בתוך המפלגה הנאצית מראשיתה, והאופן בו הפך הוא בעצמו לצייתן חסר רחמים לאידאולוגיה הנאצית, וביצע פשעים חמורים עד שהבין לאיזה שפל הגיע, והחליט לערוק ולברוח מגרמניה (מופיע תחת השם הבדוי "הרוזן פון אולריך", משום שקרוביו עדין שהו בגרמניה): "יש להשמיד את החיה המטורפת של אירופה! כי היטלר מטורף. מטורף. עם תאוות כוח והרס כל כך... אני שבמשך שבע עשרה שנים שירתתי ותמכתי באדולף היטלר במסירות. אני שצייתתי לו בעיוורון. אני שהערצתי אותו, הפיהרר שלנו, כמו משיח שני. אלוקים, עזור לי! ...לפני זמן לא רב ישבתי בפרטיות עם המרשל גרינג, השמן, שנחל הצלחה, בבקתת הציד שלו מחוץ לברלין, ושמעתי אותו מודה בשלווה במה שחשדתי מזמן. היטלר משוגע! ... אני, בן למשפחה ותיקה מפרוסיה, בעל שם אציל גאה, ביצעתי מעשים נתעבים בשמו של היטלר. האמנתי בתוקף שהמטרות מצדיקות את האמצעים - בין אם רצח, התנקשות, עינויים, הונאה או גנגסטריות פשוטה. השתתפתי במעשי נבל שלא יאומנו ללא כל הססנות, כי הייתי משוכנע שאדולף היטלר יוכל לשחרר את גרמניה האהובה שלי מהשלשלאות של ורסאי, ועם הזמן להביא שלום לכל בני האדם בכל מקום... הידיים שלי מוכתמות בדם של אלפי גברים ונשים, יהודים ולא יהודים כאחד... אני לא מבקש לא את הסליחה ולא את הבנתם של גברים ונשים. אני רק אומר, היטלר חייב ללכת...הוא מטורף עם צימאונו הבלתי ניתן לכיבוי לדם, ועוד דם. גורלו של העולם כולו מוטל על כף המאזניים, הישרדותה של כל הציוויליזציה, בהמשך קיומה של המפלצת המטורפת הזו... אם תשאל "למה אתה לא הורג אותו?" תשובתי היא שהייתי עושה זאת, בשמחה-אם הייתי יכול. אבל לא תהיה לי הזדמנות. אני מסתתר, במלון בליסבון, פה אני כותב את הדברים אבל סוכני הגסטפו מחכים לי. יכול להיות שיירו בי בכל יום או לילה...".
הבכיר מתאר כיצד מקורביו של אדולף היטלר יודעים כולם שהוא משוגע, ומספר על תרחישים לא ידועים בדרגים הגבוהים ביותר של המפלגה החל משנות העשרים המוקדמות, ומתעד את פשעי הנאצים החל מתפיסת השלטון ב 1933 באריכות על פני כמה וכמה עמודים בחוברת.

66 עמ'. 28 ס"מ. גיליון שלם. מצב טוב.

פריטים נוספים במכירה זו

מחיר פתיחה: $150

שאל על פריט