מכירה 23 /
פריט 71

71 מ-

250

71

פרסומים נגד היהודים במטרה להצדיק את פלישת גרמניה לברית המועצות ב"מבצע ברברוסה"

מחיר פתיחה: $120

עמלת בית המכירות: 23%

נמכר: $130
00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות
ימים
שעות
דקות
שניות
02.12.2023, 19:00

שני פרסומי הסברה אנטישמים אשר נועדו ל"נוער ההיטלרי", במטרה להצדיק את פלישת גרמניה לברית המועצות ב"מבצע ברברוסה", ומתארים את רוסיה כשלוחה של "הבולשביזם היהודי המאיים לשבש את הסדר העולמי". גרמניה, 1942.

Der Bolschewismus - הבולשביזם. כרזת "הסברה" לנוער ההיטלרי בזמן הנועד להצדיק את פלישת גרמניה לברית המועצות ב"מבצע ברבוסה". הכרוז אשר הופץ סמוך לפלישה ב 22 ביוני 1942 טוען שמטרת הבולשיזם הרוסי היא לשלול כל סדר ותרבות טבעיים, וכי הכח המניע את הבולשביזם הוא היהודי. "ללא ידע ביהדות אין ידע בבולשביזם" הוא כותב, עוד הוא מוסיף כי מטרת הגזע היהודי היא להשמיד את העמים הארים לפרק את תרבותם ולערער את הסדר התרבותי שלהם והוא עושה זאת באמצעות רוסיה הבולשביקית שאמצה את הדוקטרינה של לנין. החיילים הגרמנים הפולשים לרוסיה באים לעשות "צדק היסטורי" לדברי הכרוז במיגור הבולשביזם היהודי. 4 עמ'. גרמנית.

דו"ח שבועי מדיני מיום 7 באוגוסט 1942, פורסם על ידי ההנהגה האזורית 16 בסקסוניה עבור "האוריינטציה הפוליטית בערבי הבית של הנוער ההיטלרי" - "לא למכירה, לשימוש רשמי בלבד". כרוז הסברה לנוער ההיטלרי הטוען כי מוסקבה "אילצה" את גרמניה לפלוש לשטחה בשל המעורבות היהודית שבהחלטות ברית המועצות המייצגת את המערב אשר כרת ברית נגד גרמניה הנאצית. בין היתר מופיע פירוט נרחב של הקרבות שהתרחשו בעת הפלישה. [4] עמ'. גרמנית.

פריטים נוספים

שאל על פריט