מכירה 26 /
פריט 224

224 מ-

254

224

שקיעת הטיטניק אסון הים הגדול בעולם - ניו יורק 1912 - מהדורה ראשונה

מחיר פתיחה: $200

עמלת בית המכירות: 23%

נמכר: $320
00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות
ימים
שעות
דקות
שניות
02.07.2024, 19:00

The Sinking of The Titanic and Great Sea Disasters - "שקיעת הטיטניק אסון הים הגדול בעולם

תיאור גרפי ומרגש של טביעתו של הארמון הצף הגדול ביותר שנבנה אי פעם, והוביל לקברים מימיים יותר מ-1,500 נספים. בריחה מרגשת ממוות ומעשי גבורה שלא היו כמותם בעת העתיקה או המודרנית, מסופר על ידי השורדים
כולל היסטוריה של קרחונים", טרור הימים מאת MARSHALL Logan - הפרסום המודפס כספר הראשון הסוקר בהרחבה את התרחשות אסון טביעת אונית הטיטניק, כולל פרק על טלגרפיה אלחוטית ובניית ספינות מודרניות אשר נערך על ידי THOMAS H. RUSSELL. הספר מאויר לכל אורכו עם תצלומים נדירים מאירוע האסון, וכן וציורים שנעשו במיוחד הספר. ניו יורק 1912 - מהדורה ראשונה.

ספרו של לוגאן מרשל, הינו הפרסום המודפס הספרותי הראשון המתעד בפירוט ובדיוק את האסון הימי הגדול ביותר בתולדות ההיסטוריה האנושית - טביעתה של אוניית הטיטניק. ספר זה, שפורסם בשנת 1912 חודשים ספורים לאחר התרחש אסון טביעתם של 1517 מנוסעיה - בהם רבים מעשירי ומכובדי העולם משני עברי האוקיינוס האטלנטי, כשעדויות הניצולים רק נתקבלו לראשונה (את אסון הטביעה שרדו 712 ניצולים), מתעד את האסון דקה אחר דקה כפי שתואר בידי הניצולים אשר שהו בעצמם על הספינה (בין היתר מופיע התיעוד אודות הנוסע ששחה להציל תינוק טובע, חזר לספינה וטבע בעצמו, וכן סיפור הגבורה על קפטן מייגו'ר שהציל רבים בספינות ההצלה, ועוד רבים), והועברו לספינת החילוץ קרפטיה. הספר מלא בתיאורים מרגשים של אומץ והקרבה המסופרים כאן ממקור ראשון, בלשונו של העורך: "כל הסיפור העצוב כאן". כמו"כ מובאים במלואם תוצאות ועדת החקירה של הסנאט האמריקאי באשר לגורם האסון, ועוד. הספר מלווה בתצלומים נדירים מאירוע הטביעה והחילוץ, תצלומים של השורדים מתאבלים על יקיריהם, תרשימים ותצלומים של מבנה הספינה ועוד. התצלומים פורסמו על ידי חברת הצילום האמריקאית הנודעת Underwood & Underwood. (לרבות תצלום רב החובל קפטן סמית' בפתח הספר).

בחלקו השני של הספר מוגש מחקר עומק על אסונות ימיים בכלל, והוא מתעד את התפתחות הבטיחות הימית ודן כיצד ניתן למנוע אסונות מסוג זה. הספר גם מדגיש את ההתקדמות בטכנולוגיית בניית ספינות.

בפתח הספר מצבת זיכרון לנספים.

320 עמ' + 32 עמודי תצלומים. כריכה מקורית עם תצלום הטיטניק ברגע הטביעה. מצב טוב - טוב מאד.

פריטים נוספים

שאל על פריט