מכירה 04 /
פריט 301

301 מ-

306

301

הזמנה לטקס הכתרת רבי עובדיה יוסף לרב הראשי לישראל / מכתב מאת הרב עובדיה יוסף באשר למינוי רבה של שכונת תלפיות בירושלים

מחיר פתיחה: $150

עמלת בית המכירות: 22%

00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות
ימים
שעות
דקות
שניות
22.01.2020, 19:00

* הזמנת כבוד מעוטרת מטעם ועד עדת הספרדים ועדות המזרח בירושלים להכתרת הרב עובדיה יוסף לראשון לציון ולנשיא הכבוד של העדה בבית הכנסת רבן יוחנן בן זכאי בעיר העתיקה : 'הננו מתכבדים להזמין את כבודו להשתתף בטקס הכתרת הרב הראשי לישראל מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א בכתר 'ראשון לציון' ונשיא כבוד של ועד העדה... ההזמנה אישית נא לדייק'. ג' ניסן תשל"ד.

* ההזמנה יועדה לאחד מגדולי הרבנים שהיתה לו השפעה על מינוי רבני שכונות, שכן מרן צירף לה פתק בכתב ידו וחתימתו: 'הנני מבקש מאד מכב' שיבא בדברים עם מר ג. שרייבר נ"י... למינוי הרב אברהם כהן שליט"א לרב שכונה בתלפיות. גם הגר"י צדקה שליט"א ראש ישיבת פורת יוסף ממליץ עליו בכל כחו". הרב עובדיה מוסיף פרט מעניין: "וכבר כמה פעמים באו אלי משלחות מהשכונה מעדות הספרדים אשר נהנים ממנו בתורה ויראת ה' ונפשם בבקשתם למנותו כרב שכונה והבטחתי להם להמליץ בפני כבודכם." בשולי הדברים חתימת קודשו של מרן.

רשמית מונה הגאון רבי עובדיה יוסף לראשון לציון בז' בחשוון תשל"ג במקומו של קודמו רבי יצחק נסים. ההזמנה שלפנינו יועדה כפי הנראה לחזק את מינויו גם כנשיא הכבוד של העדה הספרדית בפרט. באשר לרבי אברהם כהן אכן נתקיימה בקשתו של מרן והוא מונה לרבה של שכונת תלפיות מזרח בירושלים [נפטר בניסן תשנ"ד].

ההזמנה והמכתב במצב טוב מאד.

פריטים נוספים

מחיר פתיחה: $120

נמכר ב: $180

שאל על פריט