מכירה 25 /
פריט 41

41 מ-

271

41

ספר תפילה לילדים לציון מאה שנה לקהילה היהודית בקייפטאון (דרום אפריקה) - 1941

מחיר פתיחה: $150

עמלת בית המכירות: 23%

00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות
ימים
שעות
דקות
שניות
08.04.2024, 19:00

The beginning of Wisdom Young people preyer book - Centenary edition - ראשית החכמה לצעירים - ספר תפילה, הוצאת The Cape Town Hebrew Congregation קייפטאון (דרום אפריקה) 1941. נדיר.

ספר תפילה לילדים עם הקדמה חשובה מאת רבי ישראל אברהמס בה הוא כותב בין היתר על האירוע החשוב של ציון מאה שנה לקהילה היהודית בקייפטאון: " ילדים יקרים שלי, האם אי פעם דיברתם עם מלך? כנראה שלא. עם זאת יש לך הזדמנות נפלאה לעשות זאת מתי שתרצה. אכן, לא רק למלך אלא למלך-מלך המלכים. אני מתכוון לאלוקים... הגיליון של ספר תפילה זה עוזר להנציח אירוע ראוי לציון בהיסטוריה של הקהילה היהודית שלנו, כלומר, מאה שנה לקהילה העברית בקייפטאון. לפני מאה שנים הייתה זו הקהילה היהודית היחידה בכל דרום אפריקה. כאשר אנו מסתכלים אחורה על פני המאה ורואים כיצד הקהילה גדלה, אנו בהכרח חושבים גם על העתיד. מה יקרה בשנים הבאות? התשובה, ילדים יקרים, תלויה במידה רבה בכם. הרבה יהיה תלוי באהבתכם למלך מלכי המלכים, בציות שלכם לתורתו, בנאמנותכם לבית האלוקים...".

נדיר ביותר. איננו מופיע בספריה הלאומית ואיננו מופיע בקטלוג הספריות העולמי world cat.

הסידור כולל חלק מברכות השחר, שמע ישראל, קריאת שמע על המיטה לילדים, ועשרת הדיברות. עברית ואנגלית עמוד מול עמוד. מצב טוב מאד.

פריטים נוספים

שאל על פריט