מכירה 02 /
פריט 125

125 מ-

300

125

תצלום מהעימות השני שהתקיים בין הנשיא טראמפ להילרי קלינטון - 9 באוקטובר 2016

מחיר פתיחה: $100

עמלת בית המכירות: 22%

נמכר: $110
00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות
ימים
שעות
דקות
שניות
30.09.2019, 19:00

תצלום בו נראים דונלד טראמפ הנשיא המכהן ומזכירת המדינה לשעבר הילרי קלינטון בעימות הטלוויזיוני השני לקראת הבחירות, שהוגדר כ'עימות המכוער ביותר בכל הזמנים', שהתקיים באוניברסיטת וושינגטון בסנט לואיס, 9 באוקטובר 2016. בתצלום נראית הילרי בעת משאה וטראמפ הניצב מאחור במבט תוקפני. עימות זה נחשב ל"העימות המכוער ביותר בכל הזמנים"
בארסיותו אשר טרם נראה כמותו בהיסטוריה הפוליטית של ארצות הברית. הקהל כולו הורכב ממצביעים מתנדנדים אשר הפנו 30 שאלות לשני המועמדים מתוך שאלות רבות שהועלו דרך האינטרנט ורשת הפייסבוק. כבר בראשיתו החל העימות באקט הפגנתי מצידה של קלינטון אשר סירבה ללחוץ את ידו של טראמפ בפתיחה. באותו עימות גינה טראמפ את בעלה של קלינטון וזו השיבה: 'אי אפשר להאמין למילה שלו'. בספרה של קלינטון 'מה קרה' [What Happened] אודות כשלונה במערכת הבחירות, שיצא ב 2017, מתייחסת קלינטון לרגעים המופיעים בתצלום שלפנינו. קלינטון תיארה את האופן שבו טראמפ נעמד מאחוריה בצורה מאיימת בזמן שהגיע תורה להשיב לשאלות הקהל: "הוא הלך אחריי, נעץ בי מבטים, עשה לי פרצופים. זה היה מאוד לא נעים. הוא ממש נשם על הצוואר שלי. הגוף שלי הצטמרר". לאחר אותו עימות מזכירת המדינה לשעבר אמרה שהיא תהתה אם הייתה צריכה לומר לו " זוז אחורה, יא דוחה"... זה לא בסדר, חשבתי לעצמי", אמרה קלינטון. "זה היה העימות הנשיאותי השני ודונלד טראמפ פשוט נעמד מאחוריי".
עוד הוסיפה: "שמרתי על קור הרוח שלי הודות לניסיון ארוך השנים שלי בהתמודדות עם גברים קשים שמנסים להפריע לי... זה היה אחד מאותם רגעים שבהם אתה מקווה שתוכל ללחוץ על כפתור 'עצור' ולשאול את כל מי שצופה: 'ובכן, מה אתם הייתם עושים? ממשיכים לחייך וממשיכים כאילו שלא פלשו למרחב האישי שלהם שוב ושוב? או שהייתם מסתובבים, מסתכלים לו בעיניים ואומרים בקול רם וברור: "זוז אחורה, יא דוחה. תתרחק ממני חלאה... אני יודעת שאתה אוהב להפחיד נשים, אבל אתה לא יכול להפחיד אותי.... אולי למדתי יותר מדי טוב את השיעור של להישאר רגועה, לנשוך את הלשון שלי, לחפור את הציפורניים שלי בתוך אגרוף קפוץ, לחייך כל הזמן, להיות נחושה להציג לעולם פנים רגועות". (קלינטון סיפרה כי כתיבת הספר לא הייתה תהליך קל. כל יום במהלך הקמפיין הייתה מודעת לעובדה שמיליוני אנשים סומכים עליה ומאמינים בה וסירבה להעלות בדעתה כי תאכזב אותם, אך זה מה שקרה "לא הצלחתי להשלים את המשימה" סיכמה). גודל: 25x20 ס"מ. מצב טוב מאד.

פריטים נוספים

שאל על פריט