מכירה 23 /
פריט 81

81 מ-

250

81

בריטניה, עורף יהדות העולם - פרסום אנטישמי הטוען כי הממלכה הבריטית נשלטת על ידי היהודים ומשרתת את האינטרס היהודי

מחיר פתיחה: $150

עמלת בית המכירות: 23%

00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות
ימים
שעות
דקות
שניות
02.12.2023, 19:00

Britannien, Hinterland des Weltjudentums - בריטניה, עורף יהדות העולם מאת העיתונאי הגרמני Jens Lornsen, הוצאת Junker und dunnhaupt, ברלין 1940. כריכה המציגה את סמל הכתר הבריטי בתוך מגן דוד בעיצוב הורסט מישל. גרמנית. נדיר.

פרסום אנטישמי הטוען כי אנגליה נשלטת על ידי היהודים מבפנים, וכי כל התנהלותה של המעצמה הבריטית בעולם נועד לשרת את האינטרס היהודי, ובפרט במלחמתה נגד גרמניה הנאצית. הכותב טוען שגם בחזית הארצישראלית האנגלים מעדיפים את היהודים על פני הערבים והדבר הוא חלק מגישתם הכללית של האנגלים המייצגים את האינטרס היהודי, וכן מערכת הבנקאות האנגלית נשלטת בידי יהודים, ועוד. הכותב מציג תמונה מעוותת של תהליך השתלבות היהודים בחברה האנגלית עוד מימי הביניים ומנסה להראות כיצד שליטה יהודית - אנגלית החלה מאות שנים קודם כאשר הדבר הגיע לשיאו בבחירתו של בנג'מין דיזראלי היהודי לראש ממשלת בריטניה. הכותב ממשיך בטענותיו האנטישמיות וטוען כי היהודים הם גזע של טפילים שנחושים להשמיד את הגזע הארי באמצעות העמים בהם הם יושבים, היהודים שולטים בממשל הבריטי, בתקשורת, ובמערכת הפיננסית, היהודים אחראים לפרוץ מלחמת העולם הראשונה ולפרוץ למלחמת העולם השנייה, ו היהודים מתכננים לשעבד את העולם באמצעות הקומוניזם.
הפרסום יצא זמן קצר לאחר פרוץ מלחמת העולם השנייה והוא נועד להצדיק את תוקפנותה של גרמניה במלחמתה נגד בעלות הברית. הספר זכה לתפוצה רחבה בגרמניה הנאצית ושימש להצדקת הרדיפה אחר היהודים.

כיום מצויים עותקים שהם מהדורות צילום של הספר, נדיר למצוא את המהדורה המקורית שלפנינו.

69 [2] עמ'. מצב טוב מאד.

פריטים נוספים

שאל על פריט