מכירה 20 /
פריט 180

180 מ-

236

180

ויקטור גרן - ארץ הקודש - שני כרכים - מהדורה מפוארת

מחיר פתיחה: $300

עמלת בית המכירות: 22%

נמכר: $340
00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות
ימים
שעות
דקות
שניות
19.04.2023, 19:00

ויקטור גרן שני ספרי מסע לארץ הקודש - תחריטים ומפות - מהדורות מפוארות.

LA TERRE SAINTE LIBAN - PHENIGIE PALESTINE OCCIDENTALE ET MERIDIONALE PETRA- SINAI- EGYPTE - ארץ הקודש לבנון - פלסטין המערבית והדרומית: לבנון, פניציה, פטרה, סיני, מצרים, מאת ויקטור גרן, הוצאת E. PLON NOURRIT פריז 1884. מהדורה מפוארת עם עשרות תחריטי פלדה - חלקם על פני עמוד שלם. שני שערים. בין היתר מופיעים: שתי מפות גדולות על פני שני עמודים כל אחת - ארץ ישראל וחצי האי ערב, תחריטים שונים של העיר יפו והנמל, רמלה, חברון, צידון, פטרה, אתרים במצרים ועוד רבים. [6], 512 עמ'. 40 ס"מ. כריכה מקורית מפוארת עם הטבעה באותיות מוזהבות ועיטורים. חיתוך דפים מוזהב. התחריטים הגדולים מוגנים בנייר פרגמנט. בחלק מהדפים כתמים. מצב כללי טוב.

LA TERRE SAINTE son histoire ses souvenirs ses sitse ses monuments - ארץ ישראל, זכרונותיה, תולדותיה והמקומות המפורסמים אשר בה, מאת ויקטור גרן, הוצאת E. PLON NOURRIT פריז 1884. מהדורה מפוארת עם עשרות תחריטי פלדה - חלקם על פני עמוד שלם. שני שערים. בעמוד השער הראשון תחריט גדול של הר הבית, בשני תחריט של שער שכם. בספר, תחריטים רבים של ירושלים וסביבתה, שערי העיר העתיקה, השכונות הסמוכות, מגדל דוד, הר הזיתים, עמק יהושפט, הכותל המערבי, תושביה של ירושלים בלבושם המסורתי, ועוד רבים. [4], 468 עמ'. 40 ס"מ. כריכה מקורית מפוארת עם הטבעה באותיות מוזהבות ועיטורים. חיתוך דפים מוזהב. התחריטים הגדולים מוגנים בנייר פרגמנט. בחלק מהדפים כתמים. מצב כללי טוב.

המחבר, ויקטור גרן [1821-1891] - חוקר צרפתי, ביקר בארץ ישראל שמונה פעמים החל משנת 1852. זכה בפרס האקדמיה הצרפתית למדעים על ספרו "ארץ הקודש - תולדותיה וזכרונותיה" שפורסם בשנים 1881–1883. בשונה מחוקרים בני זמנו שביקרו בארץ ישראל מרבה גרן לצטט גם ממקורות עבריים כגון התנ"ך, המשנה והתלמוד וגם מכתביהם של נוסעים יהודים כמו רבי יצחק חילו ובנימין מטודלה. ביומני המסע של גרן מצוינים במדויק זמני הביקור בכל אתר ואתר וכיווני המסע. מחקריהם של החוקרים העבריים בנימין מזר ויהושע בן אריה מסתמכים על תוצאות מחקריו של גרן.

פריטים נוספים

שאל על פריט