מכירה 25 /
פריט 210

210 מ-

271

210

התפללו עבור החיים, זכרו את הנפטרים - מסר לפסח מרבה הראשי של אנגליה, ניסן תש"ד 1944

מחיר פתיחה: $150

עמלת בית המכירות: 23%

נמכר: $150
00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות
ימים
שעות
דקות
שניות
08.04.2024, 19:00

Pray for the living! Remember the dead! A Passover Massage by the Chief Rabbi - "התפללו עבור החיים, זכרו את הנפטרים" - חוברת תפילה מיוחדת עם פנייה נרגשת מרבה של בריטניה רבי יוסף צבי הרץ, לכל בית ישראל, בחג הפסח תש"ד, 1944, בעיצומם של ימי השחיטות וההריגות באירופה - להזכיר את הנפטרים בליל הסדר עצמו, ולבקש על החיים הצלה אחרי כוס של אליהו.

"ביום ששי הקרוב שמחת פסח תיכנס לכל בית יהודי. בשנים האחרונות הצהלות הולכות ומתעממות בגלל יסורי ישראל בארצות הנאצים. יהדות אירופה הצטמצמה לגרועה מעבדות מצרים, ואנו מלאים חרדה מהמעט שניצל מעינויים וטבח, זו חובתנו הקדושה לזכור אותם בחג החרות שלנו, כמו גם לזכור בחגיגיות את מיליוני אחינו בשרנו ודמנו שנדונו למוות באכזריות מחרידה בהוראתו של העריץ השטני". ומבקש מכל בית בישראל באנגליה את התחינה "עבור אחינו שנותרו בחיים בארצות הנאציות", ותפילת זיכרון לקורבנות הטבח ההמוני. ומביע משאלתו כי: "יהי רצון שהפסח הקרוב יביא לשחרור מהטרור והדיכוי לאחינו הנפגעים..."

בחוברת הודפס: "יהי רצון שנשמע ונתבשר בשורות טובות", אחינו כל בית ישראל, ותפילת א-ל מלא רחמים. עברית ואנגלית עמוד מול עמוד.

[4] עמ'. כתמים קלים. מצב טוב.

פריטים נוספים

שאל על פריט