מכירה 23 /
פריט 173

173 מ-

250

173

משפט אייכמן - תמליל מלא של המשפט - הנאומים, פסק הדין והעדויות - כל ששת החוברות כרוכות בשני כרכים

מחיר פתיחה: $200

עמלת בית המכירות: 23%

נמכר: $260
00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות
ימים
שעות
דקות
שניות
02.12.2023, 19:00

היועץ המשפטי לממשלה נגד אדולף אייכמן. תמליל מלא של משפט אייכמן - נאום הפתיחה של היועץ המשפטי לממשלה, עדויות הניצולים, הערעור, ופסק הדין. תמליל המשפט יצא לאור בשש חוברות במהלך המשפט ע"י מרכז ההסברה במשרד ראש הממשלה - המדפיס הממשלתי - ירושלים תשכ"א-תשכ"ג 1961 - 1963. לפנינו כל שש החוברות אגודות בשני כרכים המלווים בתצלומים רבים מההתרחשות באולם בית המשפט וכן של סצינות קשות המתעדות את פשעי הנאצים בזמן המלחמה. עברית ומעט אנגלית.

חוברת א': נאום הפתיחה, ירושלים תשכ"א. חלק זה כולל את הודעת ראש הממשלה על מעצר אייכמן, נאום הפתיחה של היועץ המשפטי גדעון האוזנר אשר נשא באפריל 1961, הטיעון המשפטי המוקדם, כתב האישום אשר הוקרא באפריל 1961, לשון החוק לעשית דין בנאצים ובעוזריהם.

חוברת ב': נאום הסיכום, ירושלים תשכ"ב. תמליל מלא של נאום הסיכום שנשא בידי האוזנר העוסק ב"דמותו של צורר היהודים", הוכחת האישום, האחריות הפלילית של שותפים לקשר, שליטתו של אייכמן במחנות הריכוז והמוות וחלקו בהשמדת יהודים, הוכחת פשעי הנאשם, וכתב האישום המלא.

חוברת ג': פסק הדין וגזר הדין, ירושלים תשכ"ב. חלק זה כולל את פסק הדין, דבר היועץ המשפטי לממשלה, דבר הסנגור, דבר הנאשם, וגזר הדין.

חוברת ד': הערעור, ירושלים תשכ"ב. ערעורו של אדולף אייכמן על גזר דינו לאחר שנמצא אשם בכל ארבעת הסעיפים החמורים שיחסו לו חלק ישיר בהשמדת העם היהודי. בחלק זה מפורטת טענתו המרכזית של אייכמן להגנתו, על היותו מבצע פקודות מטעם הממונים עליו מבלי שהכיר בהשלכות החמורות שלהן, ואת תשובת היועץ המשפטי לממשלה לטענות אלה.

עדויות א, ירושלים תשכ"ג. חלק זה כולל תמליל מלא של 52 העדויות המפורטות שנמסרו בבית המשפט על ידי ניצולי מחנות המוות אשר עוסקות בפשעיו של אייכמן בפרט, ובפשעי הנאצים בכלל. (העדויות מופיעות בדיוק בלשון בו נאמרו בבית המשפט בצורת שאלה ותשובה. במהלך המשפט דחק האוזנר בניצולים בסבלנות רבה, לספר כל שארע עמהם על מנת ליצור תהודה עולמית ולהעלות את המודעות לפשעי הנאצים בכלל). בפתח כל עדות מופיע תצלום של הניצול שמסר אותה, וביוגרפיית חיים קצרה שלו.

עדויות ב, ירושלים תשכ"ג. חלק זה כולל תמליל מלא של 54 העדויות המפורטות שנמסרו בבית המשפט על ידי ניצולי מחנות המוות אשר עוסקות בפשעיו של אייכמן בפרט, ובפשעי הנאצים בכלל. גם כאן תמליל מלא בצורת שאלה ותשובה כפי שנמסר בבית המשפט. בפתח כל עדות מופיע תצלום של הניצול שמסר אותה, וביוגרפיית חיים קצרה אודותיו.

שני כרכים עבי כרס, כריכות מקוריות בצבע שחור. לכל חוברת שער נפרד (שערים צבעוניים). מצב טוב מאד.

פריטים נוספים

שאל על פריט